fredag 30 september 2011

Blåtira del 2

Connor lugnade inte ner sig utan blev värre, ringde Elaine och Ed som sa att dem skulle komma hem om 5 minuter. Tog med Connor ner till mammas och pappas rum men sängen var inte bäddad så jag halvlade mig i soffan med pojken i famnen. Han halvsov en stund i famnen men vaknade och tyckte att nu borde det minsann ha gått 5 minuter. Någon minut senare kom Elaine och Ed hem. Är inga större fel på pojken förutom att han är trött och kommer som sagt få en fin blåtira till i morgon. Han har nu fått Ipren och fått krypa ner i mammas och pappas säng. Elaine och Ed tackade för att jag ringde och nu kan jag äntligen gå och lägga mig! Klockan är nu 11:33 och jag jag har satt mobilen på ringning till klockan 06:30. Ska vara på metro stationen i Rosslyn klockan 08 och vi ska sedan åka till Reagan National Airport där vi ska käka frukost och hämta hyrbilen sedan bär det av mot Maryland! Måste komma ihåg kameran...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar