tisdag 6 september 2011

Ledig morgon

Igår kväll fick jag sms från min värdpappa om att min värdmamma skulle ta hand om pojken på morgonen. Skönt med sovmorgon tänkte jag! Blev inte riktigt så... Jag sov middag igår vilket ledde till att jag hade svårt att somna inatt och när grabben sedan vaknade vi 6-tiden var jag för pigg för att somna om. 


Har spenderat förmiddagen med att packa och nu är det mesta av mina kläder nedpackade. Har lite kvar men dem kläderna är just nu i tvättmaskinen. Sedan ska jag fundera ut vad som ska ner i den stora väskan och vad som ska ner i den lilla väskan. Har även en klumpig ryggsäck som ska ner någonstans också  antar jag. 


Idag regnar det så jag antar att jag är tvungen att ta med grabben till McDonald's för att leka i deras lekland. Avskyr att vara där för han tigger glass och annat ätbart och det går ann någon enstaka gång att han får någonting men när han lekt en stund så vill han ha mer. Då försöker jag få honom därifrån och han flippar ur. Har jag riktigt tur har det slutat regna lagom till när jag kommer hem.


Sista dagen idag! Känns så otroligt skönt att veta att vid den här tiden i morgon är det bara ca 2 timmar innan man anländer på Union Station i Washington DC och träffar sin nya värdfamilj för första gången. Får se om det möjligtvis blir en rundtur i Washington innan det bär av mot min nya hemstad Arlington. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar