tisdag 20 september 2011

Dumma knä

Efter lördagens äventyr har jag haft problem med min minisk. Pajade den för ca 5-6 år sedan och var tvungen att avstå bowling i 6 månader och det tog ett bra tag innan den blev riktigt bra. Har inte haft problem med knät på flera år men nu krånglar den igen. Gör riktigt ont när jag går och självklart blir jag att gå konstigt för att undvika att få ont när jag går vilket inte gör saken bättre för mitt knä... Har varit iväg till apoteket (det tar emot att använda de ordet för ett apotek här är som en liten dagligvaruaffär fast med en apoteksdel) och köpte ett knästöd och Ipren till mitt lilla knä. Köpte även halstabletter för jag känner att barnbacillerna är på väg att få ett övertag över mitt immunförsvar...


Först tyckte jag att jag fick mer ont av knästödet men nu någon timme efter så känns det helt fantastiskt bra. Har aldrig haft ett så skönt knästöd någon gång. Hade ett hemma som jag aldrig använde för den hade en öppning precis vid knäskålen och den kändes som att det enda den gjorde var att den flyttade på min knäskål. 


Förutom det har det inte hänt så mycket; börjar bli lite tjatig med att skriva vad jag gör för de senaste dagarna har det varit rätt lika. Förutom att det regnat idag så jag och Helen åkte inte till parken. Connor var skogstokig när vi kom hem så istället för att åka till en park som jag tänkt mig såg blev det lek på baksidan istället vilket hade en lugnande effekt på honom. Ibland undrar jag vad den där killen håller på med...Måste vara ärlig och säga att det är rätt lugnt och skönt när han är i skolan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar