söndag 16 oktober 2011

Vita Huset

Vi skulle vara där kl 12 för att delta i The White House Fall Garden Tours. Fick lämna i från mig mobil och plånbok som gick genom röntgen och så fick jag gå igenom en metalldetektor. 


Trodde det skulle kännas häftigare att vandra runt i Obamas trädgård; tror inte hjärnan riktigt fattade att jag var framför Vita Huset. Hade även fått intrycket att vi faktiskt skulle få gå in i Vita Huset men vi fick nöja oss med att traska runt i trädgården vilket var snabbt avklarat.


Förutom det har det inte hänt mycket idag. Gick in på samma affär där jag köpte min kappa och när jag kom in i affären var det en expedit som informerade vad dem hade rea på idag. Hon informerade även om att dem hade sjalar som skulle passa bra ihop med min jacka. Jag tänkte att det skadar inte att kolla även om det inte var därför jag gick i affären. Mycket riktigt, jag gick därifrån med en riktigt snygg sjal! 


Haft migrän större delen av eftermiddagen och just nu är jag på mitt rum och vilar. Har lite dåligt samvete pga att det är Helens födelsedagskalas och jag försökte vara med ett tag men barnen skrek så mycket att min migrän blev värre. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar