fredag 21 oktober 2011

Lite lustigt...

När jag bodde hemma kunde min mor ibland klaga på att jag och pappa är dåliga på att stänga lådor i köket... Hon skulle bli tokig om hon bodde här!
 
Varje dag går jag och stänger skåp luckor efter mina värdföräldrar. Är det inte skafferi dörren så är det antingen skåpet där glasen eller tallrikarna är. Jag kan inte minnas en enda dag då jag inte behövt stänga minst ett skåp. Det skulle vara rätt intressant att se hur det skulle se ut i köket om jag inte stängde efter dem. Jag förstår nu hur min mor har det; dock är jag och pappa inte ens i närheten av att vara som mina värdföräldrar! Men jag skulle inte byta ut dem mot någon värdfamilj någonsin! Jag är så glad att jag fått chansen att komma till denna underbara familj!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar