måndag 31 oktober 2011

Lite less

Idag är jag lite less på mitt jobb som jag i vanliga fall älskar. Men när man spenderar fredagkvällen med att städa lekrum, hobbyrum och källare så att det är snyggt, prydligt och rent då kan man inte annat än bli smått deprimerad när man börjar på måndag morgon och det ser ut som att en orkan blåst igenom huset. Och deras sovrum som jag städade i torsdags ser ut som ett bombnedslag igen. Så det är bara att börja om igen och göra detta i 298 dagar till...


Idag ska jag ta med barnen till Bluemont Park igen så dem får leka med tåget. När jag slutat och vi ätit middag funderar jag på att fråga om jag får låna bilen och åka till Target. Skulle vilja hitta en billig pläd så jag kan sitta i min soffa och läsa på kvällen utan att behöva ha täcke. Ett av fönsterna drar en aning... Skulle också vilja dubbelkolla att jag får ha levande ljus på mitt rum för nu är det verkligen den tiden på året då man vill använda ljus! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar