fredag 28 september 2012

Plan B

Nu har jag äntligen hittat ett college jag har råd med! Men det är än så länge min plan B, har några andra alternativa lösningar på nytt visum och grejer som jag vill hålla för mig själv ett tag. Ett tag nu har jag känt panik inför framtiden (jag är expert på att oroa mig i onödan) allting har känts som ett stort hinder och det har hållit mig från att sova ordentligt och jag har haft konstiga drömmar.

Men nu har jag äntligen hittat en alternativ lösning även om lösningen ligger 3 timmar längre bort än vad jag hade önskat. Men man får ta det man får helt enkelt och kanske hittar jag någonting bättre om jag fortsätter leta men jag ska helt enketl placera ner fötterna stadigt på jorden igen och sluta oroa mig och måla upp en massa scenarion som kanske inte ens kommer ske. Dags att återgå till att ta en dag i taget och njuta av det jag har just nu.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar