onsdag 30 november 2011

Jag är så glad!

Just nu är allting kanon! Idag fick jag en adventskalender av min värdfamilj (en sådan med choklad i) vilket gjorde mig riktigt glad!


På lördag så ska vi åka till Svenska ambassaden på jul marknad vilket kommer bli kanonkul! Familjen ska vara är åtminstone några timmar och sedan ska dem på födelsekalas. Jag ska troligtvis stanna där längre och sedan gå och möta dem på National Zoo där vi ska kolla på julbelysningen som dem har där. Ambassaden och National Zoo ligger i samma område jag gick vilse i förra veckan så jag vet nu på ett ungefär vart jag ska gå! 


Jag fick även min ring jag beställt; den är super snygg! På utsidan av ringen står det "Amor Vincit Omnia" och på insidan står det Love Conquers All (Kärlek Övervinner Allt)








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar