söndag 20 november 2011

Blä

Mådde nästan 100% bra igår kväll när jag gick och lade mig men i morse när jag vaknade började allting om igen med halsont. Nu har det nästan gått över, känner bara av halsen lite men slut i kroppen är jag. Och jag ska jobba i morgon! Tur att morföräldrarna är här så man kan få lite avlastning. Skulle vara nice om jag orkade med dem 3 enstaka dagarna jag har att jobba den här veckan. Dock är tisdagen en 10 timmarsdag med jobb på kvällen; den kan bli tuff. 


Det är i alla fall skönt att min värdmamma redan vet att jag inte är helt 100% frisk. När mormodern frågade vad jag hade gjort idag så sa jag som det var; att jag inte mådde bra och att jag varit hemma och tagit lugnt och hon har tydligen rapportera till Elaine för senare på kvällen så kom mormodern och sa att hon skulle hälsa från Elaine att jag skulle krya på mig. 


Nu ska jag ta en Ipren och så blir det att glo på Top Gear till familjen kommer. Ska ner en vända i tvättstugan där jag har tvätt i tvättmaskinen som så småningom ska in i torktumlaren. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar