lördag 19 november 2011

Barn är härliga!

Connor har varit superhärlig ikväll! Vi har spelat spel och när det var dags för tandborstning dög det inte med mormor, han ville att jag skulle göra det för att han knappt sett mig idag. Efter det blev det att visa mormorn hur tvättmaskinen fungerade och sedan gick jag upp på mitt rum för att se hockeymatchen mellan Washington Capitals och Toronto Maple Leaves. Bara några minuter efter så kommer Connor upp och frågar om jag vill lyssna när han läser en bok. Hur kan man säga nej till det!? Super mysigt att sitta på soffan med honom lutandes mot mig och sakta men säkert tar sig igenom en Thomas & friends (Thomas tåget) bok. Han har blivit så duktig på att läsa under de månader jag varit här. Så himla roligt! =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar