torsdag 29 november 2012

Glad!

För det första vill jag klargöra en sak jag skrev i mitt förra inlägg om att vara less på att vara här... Jag läste inlägget själv några gånger och insåg att det kan tolkas som att jag är less på att vara i USA och det är jag absolut inte; älskar USA! Jag är mer less på att ha ett jobb där jag tjänar alldeles för lite. Men jag älskar ändå mitt jobb även om det är påfrestande ibland på grund av den "syskonkärlek" som råder för tillfället.

Idag ha jag haft en kanondag; egentligen har ingenting speciellt hänt men jag har bara känt mig allmänt super glad. Allting har rullat på bra och det känns som vissa saker inför framtiden börjar falla på plats och jag har inte lika mycket att oroa mig över helt enkelt. Känns som att en tung sten lyfts från mina axlar och nu är det bara några små stenar kvar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar