torsdag 1 november 2012

November

Det är helt sjukt att det redan är november! Vart tar tiden vägen egentligen? Helt plötsligt ny månad och helt plötsligt känns det som att jag har massor att göra. Jag måste se till att ta tag i mina studier för detta år, måste bli klar innan juni. Jag lär komma på vad jag ska köpa till Ed till hans födelsedag om en vecka. Jag lär lista ut om min födelsedagspresent till Seve kommer bli försenad pga Sandy eller om den kommer anlända före den 20e. Den flyger från England så man vet aldrig... Jag ska också fixa tid för vaccinering men i och med milt återfall i min telefonskräck så skjuter jag hela tiden upp det.

På tal om Sandy så drog hon med sig en massa kyla så jag använde min tjocka vinterjacka för första gången igår. Tycker synd om dem som fortfarande är utan el och speciellt dem som bor i översvämmade områden som New York och New Jersey. New York ser verkligen ut som en krigszon!

Nu är klockan strax efter 7 på morgonen och jag lär kravla mig upp ur sängen, duscha och göra mig i ordning för dagens jobb!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar