torsdag 8 november 2012

Känns konstigt

Sitter ensam i Seve's lägenhet, känns konstigt och jag förväntar mig att han ska dyka upp när som helst... Men kommer vara solo här ett par dagar. 

Efter en rätt lugn dag på jobbet sa jag hej då till Seve vid Dulles Airport, han sitter just nu på flyget till Los Angeles. Efter det var det kryp-körning hem i världens trafikstockning; trafiken stod stundtals stilla. Tur man har tålamod och att jag inte hade så bråttom hem. Jobbade 3 timmar på kvällen som spenderades med att förberedda mitt rum för att bli utlånad till Helen och hennes kusiner som anländer i morgon. Helen och två av kusinerna kommer sova i min säng och Connor och den tredje kusinen kommer sova nere i källaren. Begav mig mot underbara Burke ca 20 minuter efter 23 på kvällen och kom hit vid midnatt. Vägarbeten överallt så trafiken kröp fram igen. 

Får låna Seve's lägenhet och bil när han är borta och det ska faktiskt bli skönt med lite egentid. Har människor runt omkring mig 24 timmar om dygnet så det är skönt att bara få vara för sig själv ibland. Har lite saker inplanerat i helgen annars blir det mest att ta det lugnt. 

Seve kommer med största sannolikhet höra av sig och fråga hur bilen mår... Han har nojjat större delen av dagen; i morse visade han mig vart försäkringskortet låg. När jag släppte av honom vid flygplatsen så nojjade han över att jag inte åkte iväg efter att ha släppt av honom så han återvände till bilen för att fråga om jag hade problem... Jag satt och programmerade in min adress i hans gps... När det kommer till män och deras bilar så är dem bra lustiga! 

Nu ska jag ta och sova och hoppas att damen ovanför med sömnproblem håller sig lugn inatt...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar