torsdag 9 augusti 2012

På väg hem

Sitter just nu på Dulles International Airport och väntar på att få boarda mitt plan. Det åskar just nu så det kan bli så att vi blir att lyfta lite senare. Får se hur det blir!

Har varit en riktigt händelserik dag! Kände konstiga vibrationer i golvet och en stund senare upptäckte jag ett sms från min kille som undrade om jag kände av mini jordbävningen... Så tydligen har jag upplevt en jordbävning!

Ska bli skönt att få sätta sig på planet och slappna av och sova. Jag var iväg på middag igår och fick min nya favoriträtt serverad. Kom hem 3 på natten och skulle upp och jobba 6:30, kanske inte så lyckat men det tog ett tag att säga hej då helt enkelt... Tog 30 minuter bara från det att vi parkerade bilen utanför mitt hus...

Mina blandade känslor inför resan hem har övergått till en längtan att få komma hem nu. Ska bli skönt att få spendera tid med min familj och mina vänner!

Snart dax att boarda planet! Eller ja, dem börjar om några minuter och så får man vänta en evighet först... Men snart så sitter jag på flyget och klockan 7 någonting lokal tid landar jag i Reykjavik och sedan bär det av mot Köpenhamn där jag landar ca halv 1.

Uppdatering: planet är försenat 20 minuter....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar